emoji-quarantineМагазин временно не работает, ждем вас после окончания карантина
ДнепрПроспект Богдана Хмельницкого 122
Наличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.
+380 (99) 413-71-05
+380968377576
+380664927377
Все цены на сайте указаны с учетом НДС

5320-2500010-10 (ИО=6,53) Мост промежуточный( средний) в сборе

  • Нет в наличии
  • Оптом и в розницу
  • Код: 5320-2500010-10

110 200 грн.

Показать оптовые цены
+380968377576
  • +380968377576
    Двигателя, Сборные Элементы
  • +380664927377
    Офис

Заказ только по телефону

  • График работы
  • Адрес и контакты
возврат товара в течение 14 дней по договоренности
5320-2500010-10 (ИО=6,53) Мост промежуточный( средний) в сборе
5320-2500010-10 (ИО=6,53) Мост промежуточный( средний) в сборе
110 200 грн.
Нет в наличии
+380968377576
  • +380968377576
    Двигателя, Сборные Элементы
  • +380664927377
    Офис
Описание
Характеристики
Информация для заказа

Применяемость 5320, 53212, 5410, 54112, 5511, 55102

Середній міст КамАЗ 5320 також називають проміжним, оскільки крутний момент проходить через нього на задній міст. Між їх редукторами розташований міжосьовий диференціал, що дозволяє мати кожній осі автомобіля свою швидкість обертання, і не залежати один від одного. Серед водіїв зі стажем він відомий як «порося». Ця модель вантажівки найстаріша з усіх, випущених Камський Автомобільним Заводом; середній міст КамАЗ 5320 не має блокування міжосьового диференціала.

До рухомих механізмів агрегату відноситься головна передача і міжколісний диференціал. Передавальні числа основний передачі встановлюються 5,43 - 7,22, в залежності від необхідних ходових характеристик. Від цього в незначній мірі залежить ціна на міст КамАЗ 5320.

Пристрій головної передачі полягає в злагодженій роботі двох пар шестерень. Конічна пара повертає напрямок обертання на 90 градусів, при цьому знижуючи його частоту. Циліндричний дует завершує зниження оборотів, при цьому збільшуючи потужність. Ведучий вал, встановлений в середній міст на КамАЗ 5320, має функцію прохідного, і другим кінцем примикає до системи міжосьового диференціала. Картери диференціала і головної передачі середнього моста з'єднані фланцями. Така комплектація значно підвищує вагу вироби.

Наша компанія реалізує як мости в зборі, так і запчастини до них. Ціна моста КамАЗ 5320 Вас приємно порадує, адже вона помітно нижчий за пропозицію інших компаній.А все тому що ми самі завозимо мости в Україні. Ми не перекуповуємо, ми дистриб'ютори. Фахівці інтернет - магазінаGruzAvto.com.ua з готовністю нададуть відповіді на Ваші питання. Гарантія на всі збірні елементи і запчастини.

Міст КамАЗ 5320

Для більшості моделей вантажівок старого зразка підходить міст КамАЗа 5320. Наприклад, як задній або середній міст КамАЗ 5410 - сідельного тягача моделі 1976 роки служить той же 5320. З часу проектування і випуску першого з цих виробів, в їх конструкцію не вносилося змін. До особливостей його конструкції варто віднести маточини на 5 болтів і піввісь з 16 шлицами. Моделі Євро - класу мають інші показники, тому не підходять до старих авто.

Іноді виникає питання: «який міст КамАЗ 5320 провідний?». Відомо, що передній міст КамАЗ 5320 - беспріводние і оснащений тільки поворотним механізмом. Ця модель має колісну формулу 4Х6, і забезпечена тільки задній силовий візком: в автомобілі КамАЗ 5320 провідні мости - проміжний і задній. Тому на питання, це провідний або ведений міст КамАЗ 5320, відповідь одна: веденим є тільки міст без силового приводу, а все забезпечені таким приводом - ведучі.

Що знаходиться в кожному редукторі міжколісний диференціал розділяє обороти між правою і лівою полуосью, а відповідно і колесами. Пара чашок, що утворюють його корпус, пригвинчуються один до одного і до великої ціліндрічке. Між ними затиснута хрестовина, що має чотири шестерні- сателіти, які знаходяться в постійній взаємодії з двома шестерні піввісь. У внутрішні отвори цих шестерень вставляють шліцьові кінці піввісь.

Коли змінюють один з ведучих мостів, краще встановлювати новий в зборі. При заміні окремих деталей легко порушити заводські настройки та системи будуть працювати некоректно. Тому ремонт повинні проводити кваліфіковані фахівці.

Дані вузли йдуть з заводу в зборі з редуктором, півосями, колісними маточинами, і окремими частинами гальмівної системи. До неї відносять гальмівні колодки, барабани і циліндри. Зверху встановлені енергоакумулятори, що застосовуються для фіксації коліс при тривалій стоянці. Також балка має монтажні елементи для кріплення ресор.

Напівосі забезпечуються сальниками і внутрішнім каналом для системи підведення повітря до шини. Це дозволяє виробляти підкачування коліс на ходу.

Основные атрибуты
МаркаКАМАЗ
Модель5320
Тип техникиГрузовой автомобиль
Тип запчастиОригинал
Производитель  КамАЗ
Страна производительРоссия
Совместимость с:5320, 53212, 5410, 54112, 5511, 55102, 53212, 5410, 54112, 5511, 55102
Код запчасти5320-2500010-10
СостояниеНовое
  • Цена: 110 200 грн.